dissabte, 22 de setembre del 2007

la "policia del poble" - aclariment

En relació al post la "policia del poble" en que s'expliquen els incidents que hi va haver al parc de les granotes quan un grup de joves va pujar a l'escenari amb una pancarta contra la màfia del ciment i tenint en compte un comentari anònim signat per "un tècnic de cultura" que creu veure maquinacions per desprestigiar la guardia urbana he de remarcar que aquest cos policial, que no necessita de cap maquinació, va fer acte de presència a l'acte a requeriment de l'organització.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

És curiós com, amb alguns cumbayàs tarragonins, tinc una peculiar i esquizofrènica relació. M'agraden les seves idees i, alhora, intento oblidar-me de com em cauen de malament algun dels seus comentaris. Això em passa amb l'autor d'aquest bloc. Es declara pacifista i antimilitarista, però a la vegada és un antipàtic, un mal educat i un antipolicia com ell sol. Alguns dels seus comentaris sobre la policia em resulten insofribles, perquè alimenten l’odi i la intolerància cap els garants de la democràcia.
Si alguna cosa resulta xocant d'aquest bloc, són els molts conflictes interns d’aquest xicotet, dignes de ser tractats per un bon psiquiatra.
Josep Maria, si us plau,
si no ho entens, no evitis que ho faci jo.
Cuida les teves pors

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Em sembla que publico per darrer cop un anònim pocasolta. Simplement vull deixar constància del desequilibri mental d'un covard que, sense donar la cara, insulta, confon la crítica amb les conspiracions (judeocristianes de signo marxista en lo social?) i acaba empatollant-se i receptant la medicació que ell necessita.

Unknown ha dit...

Aquesta si que és bona, els policíes són els garants de la democràcia. Ara entenc quina és la democràcia que tenim!

Josep Maria Yago Suau ha dit...

I que et pensaves Tondo. Ací a la que hi ha algun contratemps cal avisar la policia o l'exèrcit (la unidad de emergensias). e totes maneres, encara que no aviusius, les cvlavegueres policials segueixen funcionant.