dimarts, 30 de desembre del 2008

Aturem el genocidi a Gaza - Concentració a Tarragona - 4 de gener de 2009 a les 13,00 h. - Plaça de la Font


Davant les massacres a la franja de Gaza que estem contemplant amb horror els darrers dies, amb un balanç de més de 300 civils morts i un miler de ferits, els blogs que formem part d'El Anillo Solidario de Blogs volem denunciar amb aquest comunicat les atrocitats que el govern d'Israel està perpetrant contra la població palestina de Gaza.

La Franja de Gaza se encuentra sitiada y la aviación y la artillería israelí una de las más potentes del mundo sigue masacrando a la población. Un millón y medio de civiles son prisioneros del Ejército Israelí y están siendo privados de alimentos básicos, combustible y electricidad.
Todos los hospitales están saturados de heridos, se encuentran sin medicinas ni capacidad para tratarlos. Muchos de los heridos perecen en los pasillos del hospital. Asistimos a crímenes contra la humanidad y a una violación sistemática de los Derechos Humanos.
No hay ninguna justificación ante esta barbarie desproporcionada, cruel e infame por parte de Israel, que viola deliberadamente todas las Leyes Internacionales, las resoluciones de la Convención de Ginebra de 1949, que defiende los derechos de los ciudadanos civiles en tiempos de guerra.
Consideramos que esta no es la vía para alcanzar la paz, sino de generar mayor odio y violencia entre los pueblos.
Reclamamos a la Comunidad Internacional que exija a Israel el fin de toda violencia, cumpla todas las resoluciones de la ONU, del Consejo de Seguridad entre otros y sea sancionado por violar sistemáticamente los Derechos Humanos y el Derecho Humanitario Internacional ante el Tribunal Internacional de Justicia de La Haya, principal órgano judicial de la Organización de Naciones Unidas.
Por todos estos motivos y ante el silencio vergonzoso de La Comunidad Internacional y demás organismos competentes pedimos la movilización de la blogosfera para que actúe sumándoos a este comunicado en vuestras bitácoras.

Por una Paz con justicia para el pueblo palestino.

¡No más muertes, no más terror en la Franja de Gaza!.

*Posa aquest logo, realitzat per Jr. Mora per l'Anillo Solidario, en el teu blog.

Us invito, també, a llegir l'article del company Jordi Martí en el seu blog

Afegeixo, a més la nota de premsa de la Plataforma Aturem la Guerra i altres col·lectius com la Coordinadora Tarragona Patrimoni de la Pau. Premeu a sobre per veure'l més gran i llegir-lo

Acabo el post, com sempre massa llarg, amb una imatge. Em nego a penjar més fotos impactants sobre les massacres i penjo una foto que va fer el Toni Alvarez a Betlem i que ha fet servir en un petit power point. Si la mireu bé i hi penseu no és massa menys dura...

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també estic d'acord en no posar fotos sangonosses. Es pot dir lo mateix sense recórrer al gore i la morbossitat que, desgraciadament, abunda al món noticiero... (És que ahir em vaig haver d'aixecar de la taula amb el meu plat i acabar de dinar a la cuina pq l'home volia veure les notis)
No sé la resta de la gent que sent quan veu o llegeix notícies en general, però a mi em ve al cap que aquests crios podrien ser el meu, aquells homes podrien ser el meu i les dones podrien ser jo...

yraya ha dit...

Como muchos, deseando que todo esto acabe pronto
Te deseo Feliz año nuevo.
Un abrazo

zel ha dit...

No repetiré res del que dius, estimat Josep Ma, ja saps el que en penso.
Et desitjo el bon any que ells no tindran...si més no a curt termini, pobre gent, com acabar amb tanta injustícia?

Petons!

Josep ha dit...

Ui , em sembla que no hi podré anar. He d'assistir a una concentració solidària amb les víctimes de Txetxènia, després per les víctimes del Caixmir, més tard per les víctimes d'Assam, després per les víctimes de Myanmar, més tard per les víctimes de Darfur, més endavant amb el Poble Saharaui, després pels d'Irian Jaya, i amb els de Zimbabwe, i amb els del Congo, i...

En fi, que els giliprogres teniu un curiós ordre de prioritats:
http://descans.blogspot.com/2008/12/dones-progres-amb-hams.html

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Luci, Yraya i Zel, gràcies pels vostres comentaris.

Josep, a tú com comprendràs no te les dono, te'l podies haver estalviat; però ja se sap els gilicarques teniu el mateix ordre de prioritats de sempre: defensar l'amo i enfotrese'n de l'oprimit. Si no tornes no et trobaré a faltar.

Josep ha dit...

T'equivoques de mig a mig. No sóc de dretes, sóc d'esquerres.

No m'agraden les opressions, de cap mena. Per això estic en contra de la tirania islamista de Hamàs, d'igual manera que estic en contra de la tirania feixista (la que hem patit en aquest país).

Llig el meu blog ans de jutjar-me i etiquetar-me.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

dretes? esquerres? etiquetes?

no soc jo qui t'etiqueta, ho fas tu sol repartint credencials de "giliprogres" i enfotent-te dels altres. En aquest cas, a més, no fa gràcia.

Anònim ha dit...

Home, jo sí que et jutjo, Josep. I saps a on t'envio? Doncs ja hi pots anar sol. Ah no, que portes els ulls tapats. Doncs obre el nas i segueix el rastre...
jordimartifont

Anònim ha dit...

Sembla mentida que defensis els terroristes de Hamàs.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

anònim, llegeix el post