dimecres, 9 de gener del 2008

A ensenyar-la (si voleu, clar)

Estic donant voltes a un parell de posts. Vull escriure quelcom en relació al Forum Social Català (que està a la volta de la cantonada i ja està força perfilat) i als fets del febrer del 2006 al carrer Sant Pere més baix a Barcelona (aquests dies s'està fent el judici). També crec que hauria de dir quelcom en relació a les lesions de les dues persones detingudes a Sant Sebastià i a les contradiccions que hi ha al seu voltant.

Mentrestant, però, penjaré un post més light contestant un meme del Jordi Ventura al que m'invita en el seu blog Fem un cafè. El meme consisteix en mostrar el fons d'escriptori de l'ordinador (em gfa l'efecte que en això dels memes hi ha un component una mica voyeur i exhibicionista alhora).

Jo no faig servir cap fons d'escriptori, la meva pantalla fa aquesta fila:

Ja sé que no és bo tenir massa carregat l'escriptori (en el meu, les icones ni tan sols hi caben) i, de fet, jo només hi hauria de tenir les coses que més utilitzo i els documents del dia a dia però això del dia a dia ocupa molt i el resultat final és el que és). De tant en tant el netejo però als dos dies ja hi tornem a ser.

Bé, aquest meme cal passar-lo a tres blocaires més i jo, ara sí que en plan força voyeur, el passo a:

la Zel d'Ara mateix
al mossen del Confessionari mental i
Te la ma Maria

17 comentaris:

L'illa dels monstres ha dit...

doncs sincerament, com a mínim tens la opció aquella de alinear los iconos automaticamente (o com es digui)... yo es que aquesta opcio me fa rabia i tinc les icones distribuides per petits grupets o tribus de icones, els problemes venen quan algunes tribus d'icones es comencen a tocar entre elles, i llavors les foto totes al mateix sac, concretament a una carpeta que porta per nom "reunió". ja dec tenir unes 6 carpetes que porten pel nom reunió...

quin rollazo he fotut, no? es que a mi aquestos temes m'agraden, entre tan politiqueo que ronda pel mon dels bloc/gs

salut!

Josep Maria Yago Suau ha dit...

a mi em passa quelcom semblant. Tinc un munt de carpetes repetides i al final acabo no trobant res ;-)

Emili Samper ha dit...

Uo! No sé com t'aclareixes! ;P

Jobove - Reus ha dit...

no és bo tindre tans icones per la simple raò que quan encens l'ordinador costa mes de carregar, que si no hi hagués res a la pantalla del principi. Agafo el meme hi posaré la meva pantalla demà, salutacions

Waipu Carolina ha dit...

Hay que ver amigo cuanta carpeta coñooooooooooooo (con el perdón), ya te aclaras?
Un besote

zel ha dit...

Nois, sou una mica pengim penjam, eh? que jo el tinc molt endreçat l'escriptori! Una mica lleig perquè hi ha una foto en la que hi surto, però m'agrada... Va, ja el faig, Josep Ma! Petons!

mossèn ha dit...

demà ... te l'ensenyo !!! ... oh, síiiiii !!! ... salut

Anònim ha dit...

Ostres! Doncs sí que tens icones sí. Bé, és allò de que el teu escriptori denota dinamisme...

Veig que a tu tampoc et fa vergonya reconèixer aquest punt Blocyeur que tenim els blocaires. Fins a cert punt és ben normal, no? Els que rondem més pels blocs que per casa és lògic que tinguem curiositat per saber com són les bitàcoles dels amics.

Jajajaja! M’ha fet molta gràcia això que diu “l’illa dels monstres”. Els icones distribuïts per tribus! Jajajajaja! És que me’ls he imaginat i m’han vingut un munt d’històries al cap...

Una abraçada!

Oscar Ramírez ha dit...

M'he quedat bocabadat. No t'hi cap ni una agulla. Cal potser, és una idea, una mica de neteja o ordre? jejejeje.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

"gràcies" pels comentaris. L'endreçaré, posaré un fons d'escriptori i penjaré un altre post que si no em guanyaré fama de potiner ;-)

Jordi Pinyol ha dit...

Doncs jo a l'escriptori no m'agrada tenir tantes icones. En tinc unes quantes però màxim una o dues fileres a dreta i esquerra i la part central ben neta.

Això sí, el desordre el tinc en altres carpetes més interiors. Com més m'endinso en les profunditats de l'ordinador més augmenta el caos d'arxius i carpetes d'aquells que quan convé costen de trobar.

Jobove - Reus ha dit...

avui surt la meva pantalla de fons
salutacions

Judit Ortiz ha dit...

i jo que esperava vore com a mínim una part del teu escriptori... no sé, el teclat, el ratolí, la taula, algun detallet... bé, potser en una altra ocasió...
ptons

Betty ha dit...

Bè, he descobert el teu bloc fent el meme dels sentits a ca'l mossèn. Si que és veu desendreçat, però per mi això és un pecat venial. Jo tambè soc una mica caòtica (he dit tambè i un mica, incloent-hi a tu ;)! )jeje!Deso i obro carpetes i després em perdo.Qué hi farem.
Petonets!
Com que amb tú no ens coneixem encara, no et farè petons humits o llepadetes, fins que em llegueixis, aix´ja serà com si ens haguèssin presentat.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

El meu escriptori és un fidel reflexe de les carpete interiors, dimoniet :-)

Me la miro, Te la ma Maria (sona bé)

Hola sigorgik, si vas a http://aixihopenso.blogspot.com/2007/10/intimitats-enlaire.html podràs veure més intimitats. Si vols endreçar et deixo venir però si no no s'hi val a fotre bronca (guarro, deixat... etc.) ;-)

Hola caliope primer llegeixo el meme a cal mossen i després visito el teu blog. Espero seguir-nos llegint.

Jesús M. Tibau ha dit...

Ja veig que l'aigua del reiu s'ha emportat quasi totes les icones. Entre un i altre fons no hi ha color.

Unknown ha dit...

Òstres