dimarts, 5 de febrer del 2008

Premi Arte y Pico


Ahir, Jo mateix del blog Safata de Xiuxiueigs, i, avui, el Mossen de Confessionari Mental, m'han comunicat el premi "Arte y pico". Evidentment, agraeixo el premi, sobretot, pel fet de compartir-lo amb aquests blog i amb altres premiats com, per exemple, la Zel d'Ara mateix.
Aquest premi ha estat creat per Eseya d'Arte y pico. Les regles del premi són les següents: Cal triar 5 blogs que consideris que siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant, etc. Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/autora i l'enllaç al seu blog perquè tothom el pugui visitar. Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i l'enllaç del blog de la persona que l'ha premiat. Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi. I exhibir aquestes regles.
No m'agrada triar, quasi cada dia procuro visitar tots els blogs que tinc linkats, tots mereixedeors de premis com aquest, però com que cal fer-ho i tenint en compte variables com que hi ha blogs més o menys coneguts, més o menys premiats, etc. he decidit triar:

El Ventano incansable amb la lucidesa, la resistència, la solidaritat i l'humor
La garrofa de Montroig , també crític, solidari, això si, des de sota el garrofer, veient com pengen...
Prendre la Paraula un "clàssic" de la infectació i company de molts PxP i força birres
Te la ma Maria blog ganxet conegut per la conjunció ètica/estètica
Waipueduca un blog molt currat, entranyable i "amiguero"

10 comentaris:

Waipu Carolina ha dit...

Qué bello Josep Maria! te agradecemos de verdad esa distinción.
Yo creo que todo lo que hacemos en el blog lo hacemos con cariño, con ganas,espontaneo...eso es importante.
Y estoy de acuerdo también con los otros premiados.
Me encanta en blog de César del Ventano, maravilloso, de Té la mà Maria, tan original, de Món...
Un abrazo a todos y a celebrar!
Gracias otra vez

Judit Ortiz ha dit...

altre cop felicitats! pel premi.
m'ha agradat la imatge del poema: deixar-se portar pel riu de la rambla i acabar a la mar, a la seva profunditat

zel ha dit...

Hola, Josep Ma!!!! He anat a London, he passat tres dies de veure món que ja em fa falta i torno i em trobo amb un premi que no coneixia... i a més, el compartim, que em fa molta però molta il.lusió!!!! Tenia ganes de llegir els meus blogs amics i els meus amics amb blog, tu ets a les dues categories, maco! Un petonàs, vaig a pensar en això del premi!!!

Jobove - Reus ha dit...

quin marrón m'envoliques !!!
retiro el dels oscar's jajaja

com ja saps acepto el premi de tot cor i mes si ve de tú, però no en farem ostentació, moltes gràcies

salut company !!

mossèn ha dit...

bo, molt bo, boníssim ... salut

Waipu Joan ha dit...

gràcies amiguero! A veure si aprenem els catalans a ser més amigueros!

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Carolina, Judit, Roser, Te, mossen, Joan, gràcies. És un plaer compartir blogosfera amb vosaltres.

Pitu Tarrasa ha dit...

Josep Mª, Enhorabona per el premi, que és correspon al "musho" arte i bon pico que "demostres" en el teu bloc.
Salut.

Mon ha dit...

Moltes gracies pel detall Josep M, em fa molta il.lusió venint de tu

Josep Maria Yago Suau ha dit...

gràcies Pitu i Mon. Un piquitu ;-)