dissabte, 2 de febrer del 2008

Propaganda electoral

Em sembla que ja hi estic dedicant massa temps i espai però no em puc resistir a penjar la propaganda que adjunto:

Suposo que per compensar, donar una imatge més "centrista" i atreure altres sectors menys casposos i carques, han corregut, també, aquestes dues imatges. La primera és d'una regidora del PP a Lepe (si m'arriba la de la Esperanza Aguirre no us la penso penjar ;-))

L'altra suposo que és per fer les paus amb tota la gent que es va manifestar contra l'agressió a Iraq.

3 comentaris:

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Bé, el meu vot, davant la tessitura que em proposes és per la regidora de Lepe.

Judit Ortiz ha dit...

jo em quedo amb el hippie que va d'incògnit JAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!

Josep Maria Yago Suau ha dit...

si de mi depèn, us els regalo i en el mateix paquet hi afegeixo el Camino (quina casualitat de nom, no?) ;-)