dimarts, 4 d’agost del 2009

Cercant la fresqueta cap al Montseny

una fageda aprop de Santa Fe

Aquest cap de setmana vam llogar un cotxe (fantàstica la sensació de tornar a conduir després de quasi tres anys. Pujar al Turó de l'home, a més, fou una bona manera de tornar), una habitació d'hotel i cap al Parc Natural del Montseny falta gent.

L'anada fou un tant complicada perquè un cert despiste i una certa manca de senyalitzacions ens van fer allargar el recorregut (vam haver de jalar en un buffet xinès a Granollers) fins trobar Can Barrina, aprop del poble de Montseny. L'hotel està molt ben situat i el tracte és força correcte però el fet que no hi hagués aire condicionat a l'habitació (petiteta, de les que no surten a les fotos d'internet) no ens va fer l'estada especialment còmoda. És probable que la cosa millori a l'hivern, si més no hi havia uns radiadors impressionants.

detall de l'habitació a Can Barrina

Després de passar bona part de la tarda a la piscina, vam gaudir d'un bon sopar en un entorn immillorable i tranquil.
En conjunt, la relació qualitat-preu es decanta envers el segon.
El més bo: la companyia.

L'endemà vam pujar al Turó de l'Home, amb unes vistes impressionants, malgrat els núvols.

el turó de l'home

una vista impressionant malgrat els núvols

baixant dels núvols una paradeta

Després vam tirar cap a Santa Fe a on vam passejar per unes fagedes impressionants i, després de dinar, cap a Viladrau, un poble força boniquet en el qual estiueja força gent.

per Santa Fe

aquest turonet és especial per algunes persones

una vista de les Agudes (i les pelades)