divendres, 5 de novembre del 2010

Moltes gràcies a tothom!

SORPRESA!

Amb això de la mudança, el no tenir internet a casa, etc. no puc entrar al blog tot lo sovint que voldria amb la qual cosa hi ha alguna cosetra que queda una mica endarrerida. Aquesta n'és una però, no per això, deixaré d'explicar-ho.

El dia 1 va ser el meu cumple, 54 anyets. No era un dels meus millors dies (ni física ni anímicament) però al vespre la cosa va canviar. Després d'una certa enganyifa (les meves filles estaven disposades a simular un desmai i anar, fins i tot, a la Tecla, si calia, per retardar la tornada a casa), vam tornar i em vaig trobar amb una sorpresa, una festa sorpresa, de fet.

La Mónica es va empescar, organitzar i currar un festàs que em va girar com una samarreta. La cosa fou possible, també, pel suport que va rebre de la Montse i la Nuri, la Mercè, el Ramón, el Nil... i, com no, de tots/es els/les amics/gues que em van obsequiar, sobretot amb la seva presència. Hauria estat bé poder ampliar el nombre d'assistents però la casa és la que és i no hi havia massa possibilitats de fer-ho diferent. Em consta que si per ells/es fos, hauríem omplert una casa força més gran.

Bé, el post preten explicar una mica el que va passar i, sobretot, agrair-ho.

la família (menys un que no vol sortir en fotos a internet)

a bufar!

la felicitació, de luxe, amb la signatura de tothom

foto (parcial) de grup

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

apa, doncs, moltes felicitats i sempre ben acompanyat