dimarts, 15 de maig del 2007

una de cals i una de sorra (o dues)

Ahir vaig tenir la sisena sessió de quimio la qual cosa comporta el pas de "l'equador", ja en porto la meitat. Bona noticia. Vaig poder aprofitar el viatge per comprar prestatgeries i així esponjar una mica la casa de tant llibre per taules, cadires, dobles files, etc. També bona notícia. Em va ajudar la family. Bona noticia. Després rebo un email d'una amiga que porta quasi un any a Mèxic fent tasques d'acompanyament amb les Brigades Internacionals de pau. Aquests dies pateix pel fet que s'acaba l'any i ha de tornar i per la tornada amb un bon grapat de canvis. No cal dir que em va fer molta il·lusió (i em va recordar que he de penjar un parell de referències a les Brigades.
Després, però, em van arribar un parerll de notícies no tant bones i que penjo seguidament.