dissabte, 10 de novembre del 2007

Anti Christmas America, tan sols?

A partir d'una idea de Mon del blog La garrofa de Montroig, l'Oscar Ramírez ha creat, en el seu blog Tot és possible una associació anomenada BACA (Blog Anti Christmas Americà). La idea és agrupar els blogs que reivindiquen les tradicions autòctones (reis d'orient, caga tió, el caganer...) enfront el Santa Claus (especialment aquells tan horrorosos que la gent penja dels balcons :-)). L'Oscar ha preparat un banner per qui el vulgui penjar en el seu blog i s'encarrega de mantenir un llistat dels blos que s'hi adhereixin.
Jo m'hi he afegit per lo de fotre marro però, apóstata desllenguat com soc, he de confessar que les tradicions autóctones tampoc és que em facin massa il·lusió. Ni pessebres, ni arbres, ni, per descomptat, reis. Posats a triar em quedo amb lo de l'amor i la pau però crec que aquests valors no tenen perquè anar associats a una festa nyonya vinculada als grans magatzems i a la societat del consum i la hipocresia.
Jo no mantindré llistats però per si algú vol quelcom més "antinadalenc" us penjo algunes imatges.

5 comentaris:

Oscar Ramírez ha dit...

jajaja. molt bona la del Pare Noel a la xemeneia. I la del Bush no té desperdici. Si poses al google anti christmas en surten encara més i hi ha un parell de pagines dedicades al tema. Crec que es diuen aixi, antinavidad, o alguna cosa semblant.

Mon ha dit...

molt bo el teu post company! d'un temps ença jo m'he tornat mes anti-nadal que mai (potser ho fan els anys)tens molta rao ..consumisme,consumisme, i despres parlar de pau i de lo pobrets que son els nens del tercer mon que en som d' hipocrites..!
Perque ho cel.lebro? per no fer un lleig a la familia
Salut i pau!

zel ha dit...

Ja hi sóc, per les nostres tradicions, ara mateix i sempre. Però ja em coneixes un xic, he de rondinar...

Waipu Carolina ha dit...

Molt bones fotos! jaaaa

Un petó

Josep Maria Yago Suau ha dit...

gràcies :-)