dilluns, 19 de novembre del 2007

Bona notícia!

Aquest matí he tingut visita mèdica. Totes les proves han sortit bé. Ara em queda recuperar la sensibilitat de mans i peus i alguna coseta més, però això, tenint en compte com estava el pati, ja és "pecata minuta".
He preguntat quan em donaran l'alta i m'ha dit que d'ací set anys :-) Durant dos anys hauré d'anar fent proves i visitant-me cada tres mesos. Després més espaiadament.
Més d'un any de viscissituds i, de moment, podem dir que n'hem passat una de bona. Dic "podem" perquè el suport de familiars i amics/gues ha estat, i continua sent, vital, igual que el bon fer de metges i metgesses, enfermers i enfermeres i altre personal (Joan XXIII, Bellvitge, Hospital Duran i Reinalds, Institut Oncològic de Catalunya...)

16 comentaris:

Waipu Carolina ha dit...

Qué tremendo notición !
Es increible como uno no se plantea que necesitas la salud hasta que la pierdes o te dicen que hay problemas. Entonces te das cuenta lo valiosa que es la vida y que bien vale la pena disfrutar cada instante.
Todo lo demás deja de tener valor por un tiempo y sólo se desea recuperar la vitalidad para vivir plenamente.

Qué felicidad que hoy puedas respirar profundo nuevamente y llenarte los pulmones de aire fresco e ir por todas!

Un abrazo amigo

Anònim ha dit...

Enhorabona. Encara tens que donar molta guerra tú. Una abraçada.

Oscar Ramírez ha dit...

Em fa molt feliç aquesta notícia, de veritat. Molts ànims i fes petons i abraçades als del teu voltant. Endavant, Josep Maria!

Cèsar Llamborda ha dit...

Òstres!

Felcitats i ànim!

zel ha dit...

Ostres, me n'alegro molt i molt, de veritat, jo és que no sabia ni que tinguessis res, només que he notat alguna espurna de neguit i una mica de tristor slguna vegada. Una abraçada, un petonàs i cuida't, celebra-ho i canta ben fort "el món és meu"!!!!

Anònim ha dit...

La meva més sincera felicitació!

...I la mirada lluny, doncs ara més que mai: tot està per fer i tot és possible...

Una abraçada amb molta llum!

Jordi

Anònim ha dit...

La meva més sincera felicitació!

...I la mirada lluny, doncs ara més que mai: tot està per fer i tot és possible...

Una abraçada amb molta llum!

Jordi

Anònim ha dit...

Oeoeoeoeoeoeoeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Felicitats fiera !!!

Molts petonets,

=:*******)

Josep Maria Yago Suau ha dit...

moltes gràcies a tots i a totes.

Anònim ha dit...

Doncs com ja ho saps i reiteradament, felicitats. Per a tu i per a tots el sque et veiem sovint. Avui ens has fet més contents. Per cert, ja que tens aquesta bona notícia i no pots treballar encara, faràs el llibre? És el moment, si et ve de gust...

Marc S. ha dit...

Me n'alegro molt, moltes felicitats i que l'alè d'ànim no s'acabi mai. Cal seguir lluitant!!

Salut!

Anònim ha dit...

M'en alegro molt, Josep Maria. Per cert, em va dir el Jordi que s'ho vau passar molt bé la visita literària. Una abraçada.

joan , ciutadà ha dit...

Permet que m'afegeixi a la teva alegria.
Gracies per compartir-ho. Aquestes coses m'aixequen la moral un ou.
Un petó i una abraçada.
Joan

Juan Mauel Patón i Casas ha dit...

[...] Tenim a penes
el que tenim i prou: l'espai d'història
concreta que ens pertoca, i un minúscul
territori per viure-la. Posem-nos
dempeus altra vegada i que se senti
la veu de tots solemnement i clara.
Cridem qui som i que tothom ho escolti.
I en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora!,
que tot està per fer i tot és possible

[Extracte d'Ara Mateix, de Miquel Martí i Pol]

Salut!
JuanMa

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Més gràcies.

Claire ha dit...

No sabia res, pero m'en alegro molt de veritat.