dissabte, 15 de desembre del 2007

Blogs solidaris

La Rosa (el blog de la Jaka) va considerar oportú atorgar-me un "blog solidari", una mena de meme que ens anem passant d'uns a altres i que, crec, en aquest cas té a veure amb la solidaritat.

Jo, ara, l'he de passar a cinc blogs i, tenint en compte, que fa poc vaig passar un meme (que és una mica menys agraït i una mica més farragós) a cinc blocaires aprofito per passal's-hi als següents blogs:

Ara mateix, Luci's blog, Prendre la paraula, Waipueduca, Bodega cultural.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Holes Josep Maria! Gràcies pels MEMs... jo també t´envio un:

1. Jo 10 anys enrere:
2. Jo 5 anys enrere:
3. 1 any enrere:
4. Ahir (20 de novembre):
5. Avui (21 de novembre):
6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra:
7. 5 llocs ideals per visitar:
8. 5 coses que m'agrada menjar:
9. 5 joguines preferides:
10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides:
11. 5 persones a les que passes aquest mem: