diumenge, 16 de desembre del 2007

el "memotreto"

La Luci "agraida" pel fet que li he passat un meme em passa aquest "memotreto"

1. Jo 10 anys enrere:
a finals de 1997 suposo que, per aquestes dates, devia combinar la vida familiar a Els Pallaresos, amb la feina a l'Ajuntament, activitats a SOS Racisme, ja hi començava a haver ambientillo per la creació de la Coordinadora Tarragona Patrimoni de la Pau i començavba a fotre cullerada a Parlem i a ferme la pàgina web.
2. Jo 5 anys enrere:
Fa cinc anys ja no vivia als Pallaresos, la meva vida familiar havia canviat notablement, havia tornat a Tarragona i ja estava plenament integrat en les activitats de la Coordinadora Tarragona Patrimoni de la Pau. Feia més d'un any que funcionava Paraules per la Pau i s'apropava l'agressió contra Iraq.
3. 1 any enrere:
L'any passat, per aquestes dates ja m'havien detectat el tumor i l'havien extirpat i estava esperant visita i dates per intervenir les metàstasis a Bellvitge. Em trobava força bé d'anim i ben envoltrat per la família i amics. Seguia, amb un ritme més tranquil, col·laborant amb la Coordinadora i em trobava en situació d'IT a la feina.
4. Ahir (20 de novembre):
Ahir vaig baixar a la feina a saludar la penya (i a recollir loteria), vaig preparar cosetes relacionades amb l'acció d'avui a Abacus i vaig sortir amb els amics.
5. Avui (21 de novembre):
Avui hem distribuït octavetes informatives sobre la joguina bèl·lica i hem fet l'acció (que explico en un altre post) davant Abacus. He tingut les meves filles a dinar i, a la tarda, he participat a lla cadena humana per Salvar la Platja Llarga i he anat a assajar per l'obra de teatre del 21 de desembre (contes de Pere Calders)
6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra:
sencera, sencera, crec que hauríem d'anar a parar a algunes cançons de Serrat, Raimon (Al vent, diguem no...), Ovidi Montllor, Paco Ibàñez (me queda la palabra, nocturno, andaluces de Jaen...), Olga Manzano y Manuel Picon (Tu risa...)...
7. 5 llocs ideals per visitar:
Em va agradar força Menorca, Madeira, Cantabria, el Pirineu (Lleida, Osca, Navarra...), la Bretanya... i, si pogués, m'agradaria visitar el Marroc, la Índia, Itàlia... de totes maneres seria bo tenir en compte la diferència entre viatjar i turistejar.
8. 5 coses que m'agrada menjar:
moixama, carpaccio, marisc, cus cus, fondue, escarola amb romesco... de totes maneres depèn força del moment.
9. 5 joguines preferides:
home, a aquestes alçades...
10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides: ??????
11. 5 persones a les que passes aquest meme: Tenint en compte les característiques, invito a quiu el vulgui fer que el faci (i que m'ho digui per xafardejar :-))

4 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

ets un lluitador de mena a la vida, que et dona cops a cada moment i a l'actitud d'enfrentar-ti, estas fet tot un PAIO !!!

ànim i endevant

zel ha dit...

Josep Ma, gràcies per tot, però de debó, que jo ja sospiyava ajguna cosa d'aquestes pel que fa a la malaltia, i encara que et sembli una bajanada, venir aquí a llegir-te i pensar en "què té o contra què lluita" era el mateix, i et sóc molt sincera, la tristesa trucava, però sempre marxava quan llegia el teu treball, amb aquest esperit i aquest sentir tan fort, tan valent. Jo em sumo al Té... Ets un paio collonut, força i endavant les atxes! Petons! Pots creure en tots els déus de l'univers i amb la teva petita part de déu que tens dins.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

cullons! al final em fareu posar vermell. No és falsa modèstia però crec que hi té molt a veure el fet de sentir-me enbolcallat per tothom i, per altra banda, que hi hagués guanyat posant-me de mala llet? Aquests mesos he conegut molta gent amb situacions iguals o pitjors a la meva i crec que tothom s'ho agafa així, no hi ha altra manera.
Gràcies.

Anònim ha dit...

Hola Josep Maria!
Gràcies per respondre el "memotreto" :D Sempre és un plaer saber una mica més sobre tu.
Petons,