dijous, 20 de desembre del 2007

Invasió subtil i altres contes de Pere Calders

Aquests dies m'he perdut alguna reunió i això, tan extraordinari i atípic, es deu al fet que una colla d'amics estem assajant, sota la direcció d'En Sergi Xirinachs i Teresa Valls, un recull de contes d'En Pere Calders. Invasió subtil, l'arbre domèstic, els catalans pel món, història natural, l'esperit guia, nit de pau i bones festes, cicle de terror i Quieta nit són els contes que desfilaran per l'escenari del Teatre Magatzem, demà, divendres, 21 de desembre, a les 20 hores. L'entrada es gratuïta i es poden retirar les invitacions a la biblioteca pública al carrer Fortuny, a Servicaixa o al teatre abans de la representació.

Esperem que tothom disfruti, si més no, com nosaltres hem disfrutat preparant-ho.

7 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

el vaig llegir i no obligat per l'escola quan era jovenet, que tingueu molta merda !!!

salut

Josep Maria Yago Suau ha dit...

gràcies! Si més no, crec que ens ho passarem prou bé :-)

Resiliente ha dit...

He realizado un gran esfuerzo por entenderte y finalmente lo he logrado. Primer visita a tu blogg y me gusto mucho.

Mon ha dit...

Ostres Josep M. tens cops amagats no sabia aquesta aficcio a fer teatre. Mira no pots arribar a imaginar el greu que em sap no poder baixar a Tarragona dema, per dos motius un i principal per saludarte personalment i el segon per l'obra de teatre , perque m'apassiona el mon de les bambalines. Pero em toca anar a veure una altre represenacio a Mont-roig "els Pastorets i les tres bessones" on hi ha una bruixa aborrida que se sembla una mica a mi....Ei molta merda...

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Hola marce, encantado que te hayas dado una vuelta por mi casa. Supongo que habrás usado el traductor.

Mon, l'afició és relativament nova. L'any passat havia de participar en un espectacle sobre Bertolt Brecht però l'enfermetat me'n va apartar. Enguany feien els contes aquests i em vull treure l'espineta. Per altra banda m'agrada força i m'ho estic passant de conya.

Waipu Joan ha dit...

hola josep maria,
torno després d'uns dies allunyat de la blogosfera i al.lucino amb això dels Asemit. Bé, quant a La Terminal, el meu fill Joan Jordi és un entusiasta absolut! Pel que fa a Calders, encara ric amb els contes breus d'aquest geni. Algun cop n'he parlat al Waipueduca. Una ciberabraçada i molta sort escènica.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Ben retornat, Joan :-) i gràcies