dijous, 13 de desembre del 2007

per a què serveixen els exèrcits?

Ja sé que la realitat sempre supera la ficció, que els exèrcits serveixen per fer aquestes coses, que, probablement, hi ha coses pitjors, que no sé de que ens estranyem... però aquestes imatges de l'actuació d'uns soldats britànics apallissant xavals a l'Iraq (tant se val la nacionalitat, hi ha altres vídeos de soldats americans) a banda de reafirmar-me en la meva animadversió envers els exèrcits em provoquen un fàstic profund. La relació imatge-sò, les frases que se senten fan agafar calfreds...

6 comentaris:

Oscar Ramírez ha dit...

Em surten massa insults per dedicar a aquests animals. Tant debo se'ls faci un judici i es pudreixin entre reixes.

Jobove - Reus ha dit...

molt bó company, així a denunciar-ho

el mes esgarrifós son els comentaris dels companys dels soldats, que patètic, no hi ha paraules

salut

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Sí, noi, i encara hi ha babaus que s'hi apunten. I ara babaues, jo que em pensava que les dones ens havien de portar un contrapunt a totes les masclades hagudes, com per exemple els exèrcits.

zel ha dit...

Cabrons és l'única paraula que els defineix. Petons

yraya ha dit...

Ufff, que asco de gente se me han revuelto las tripas y los sentimientos.
Pues para eso sirven los ejercitos para que unos cuantos desfoguen la rabia que tienen de ser tan ignorantes.
Un saludo.

Mon ha dit...

recordo una frase de l'objecio de consciencia..."Si vols la pau ,no preparis la guerra" Contestant la pregunta del titol del post...Per res.