dissabte, 8 de desembre del 2007

Trobada de blocaires a Tarragona


Aquesta tarda, tarda de pont, hem fet una trobada de blocaires. al cafè de la Font. Penjo una foto que he mangat del bloc de la Jaka (Rosa, no em denunciis a la SGAE)

Hem acudit a la cita la Rosa el bloc de la Jaka, la Luci Luci's bloc, la Rosa Poètiques, el Jaume el basar de les espècies i Amb els cinc sentits, l'Emili meoquidemanimo, el Jordi Prendre la paraula i jo mateix Així ho penso. Probablement, el pont ha impedit que vinguessin el J.M. Tibau, Te la ma Maria, la Maria Rosa, el vertígen del trapezista...

Hem fet unes cerveses i hem aprofitat per conèixe'ns, compartir "secretillos" i, aprofitant l'avinentesa, la Montse i l'Amadeo han gravat unes entrevistes i unes imatges de la reunió per un programa de blogs de Canal Reus (si hagués vingut la tele de Tarragona també hauríem accedit ;-))

Ens ho hem passat força bé. A veure si ho repetim amb més penya.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina enveja em feu. Ja direu quan us podrem veure a la tele.

Anònim ha dit...

pos sí, va estar molt bé conèixer-nos! haurem de quedar l'any que ve una altra vegada!!

:D

Emili Samper ha dit...

Un plaer haver-te conegut, Josep M.!
Ja estàs fitxat als enllaços del meu bloc. ;D
Salut!

Josep Maria Yago Suau ha dit...

el plaer ha estat meu. Espero que ens poguem veure, amb més gent, abans d'un any :-).
Lo de la tele no ho sé. Ja ho preguntaré. Aquest dilluns el que si partricipo és en un programa de la Plana Radio.

Jobove - Reus ha dit...

El nostre esperit estava amb valtros, però la persona física és fotia de banyes per la serrelada del Montsant i no ha donat temps material de ser-hi, ho sentim molt

salutacions

Anònim ha dit...

Jo també us envejo!

Vaig posar un post anunciant l’esdeveniment conscient de que no hi podria anar.

Tant de bo que la propera vegada sí!

Una abraçada!

Jordi

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Fins la propera (a més d'espiritualment amb el físic ;-))